zaterdag 17 mei 2014

Yoehoe "Bronze 2" & Happy Birthday

Yoehoe, ik wist het al enkele weken, maar nu is het officieel, mijn certificaat en Stampin Up pin, vielen net op de deurmat. In net geen 3 maanden bronze 2 behaald. Wie weet kom ik wat beter in mijn vel te zitten en dan op naar Bronze 3???

Mijn schoonbroer is vandaag jarig, dus vanmorgen/middag een kaartje gemaakt. Kon dus mijn embossingmal van de houtnerf van Tim nergens vinden had alles afgezocht, weer naar beneden nadenken, weer naar boven weer alles open trekken, totdat er een lampje ging branden, ze liggen volgens mij nog in dat ene plastic ladekastje wat op zolder staat, gelukkig was Johan thuis en kon hij die spullen uit dat kastje halen (want natuurlijk durf ik de zolder niet op (vlizotrap). Eerlijk gezegd was de zin al over en dacht eraan om een gekocht kaart bij zijn cadeau te doen, maar ja dat kan je niet maken als kaartenmaker, dus uiteindelijk de moed verzamelt en naar boven.

Had s`morgens de stempelset Language of friendship al klaar gelegd want dat vogeltje wilde ik gebruiken, Michiel is namelijk een echte vogelaar. Nou hier is hij dan, heb de sketch van de
DutchCardLovers gebruikt, dus meteen een uitdaging erbij.

Mijn Stampin Up certificaat met pin.


En natuurlijk de kaart voor Michiel die meteen dus meedoet aan de DCL sketch.

Gebruikte materialen:
Stempels, Language of Friendship 122752, Petite Pairs 122497
Inkt, Soft Suede126978,Daffodil Delight 126944, Wild Wassabi 126959
Papier, Cardstock Whisper White 124302, Soft Suede 119982, Doffodil Delight 121680, 
Wild Wassabi 111850
Tools, Bird Builder Punch 117191, Cicle Punch 3/4 119873,  1-3/8 119860, 1-3/4 119850


SUper Groetjes Yvon...

8 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je certificaat !!
    En Michiel vond zijn kaart prachtig !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. proficiat Yvon en wat ene mooie kaart, leuk zeg met dat geemboste, ga ik een keer van je liften denk ik....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd!!! Ik weet niet precies wat het inhoud maar toppie, op naar de volgende!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey wat goed van jou!! Proficiat.
    En je kaart is gaaf! Ik zag in het (te snel) scrollen een vogeltje en wit, ik denk die mus had hoge nood!
    Maar gelukkig keek ik daarna wat beter - heel mooi!

    Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van harte gefeliciteerd Yvon goed hoor en een mooi kaartje heb je gemaakt zeg. Leuk dat je weer meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van harte Yvon! Wat heb je een gave kaart gemaakt, die embossing en het contrast vind ik super! Leuk dat je meedoet ket DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gaaf effect met die houtlook! Bedankt voor het meedoen met de DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. He', ik dacht dat ik al gereageerd had bij jou. Super kaartje Yvon zoals Margot zegt prachtig gedaan met die houtnerf.
    Leuk dat je nu ook meedoet met ons. ;)

    BeantwoordenVerwijderen