donderdag 11 september 2014

Bedankt voor dat lekkers!!!

Dylan ging vrijdag naar Bas een vriend van hem. Aangezien bas zijn moeder ontzettend goed kan bakken, vroeg ik om te kijken of ze nog bokkenpootjes had en yep, ze had nog een pak. Daarom heb ik dit bedankje dinsdag gemaakt, omdat bas hierheen kwam. ook had Connie nog overheerlijke kleine gebakjes gemaakt. mmm Kon ook niet kiezen welke de lekkerste waren, erg he.
Maar dit heb ik dus voor Connie gemaakt een kaart en labels die ze kan gebruiken voor ana haar koekies, cupcakes en wat al niet meer.
Gebruikte materialen:
Stempels, Work of Art 134114,  Num-Num 134144
Inkt, Coastal Cabana 131175
Papier, Whiper White 124302
Diversen, Jewel Basic Rhinestones 119246, Note tag 135860, Circle Punch 1-1/4 119861

De labeltjes heb ik bestempelt op papier van Lawn Fawn, niet SU.

Zo heb ik ze in de kaart gestopt.

SUper Groetjes Yvon...

3 opmerkingen:

  1. oh wat een mooi kaartje en wat een leuk idee met die labeltjes en wat grappig ingepakt, die ga ik onthouden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel voor je complimenten en zeker ook voor die wel erg leuke labels <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je wel voor je complimenten , en zeker ook voor de wel erg leuke labels <3

    BeantwoordenVerwijderen