vrijdag 11 april 2014

Hello sweet friend

Net een snel kaartje gemaakt voor het SU-per Challenge blog, de opdracht was deze keer ene kleurenuitdaging. Moet bekeken dat ik dat altijd geweldig vindt om te doen, dus bij deze mijn kleuren kaart.

gebruik bovenstaande kleuren in je kaart, het wit heb ik zelfs geembost met transparante embossingpoeder, wat dan weer een mooie effect geeft bij het glimmende van de parels.

Gebruikte materialen:
Stempels, Six-Sided Sampler 130956, Gorgeous Grunge 130517
Inkt, Crumb Cake 129675,Soft Sky 131181, Whisper White 101731
Papier, Cardstock Whisper White 124302, Soft Sky131292, Epic Day This and That 130814
Tools, Embossing Poeder Clear 109130, Bitty Butterfly Punch 129406, Hexagon Punch 130919

SUper Groetjes Yvon...

11 opmerkingen:

  1. Jeej, een hele mooie weer!!
    Jij moet toch onderhand megaveel kaarten hebben toch?
    Misschien een strak plan om ze in pakketjes ook te verkopen? Of zeg ik nu iets heel raars??! Hahaha, ik denk teveel .... denk ik ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Yvonne! Leuk effect met de embossing poeder en natuurlijk de geponste hexagons! Leuk dat je weer meedoet met de uitdaging bij SU-per Challenges!
    Groetjes Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wow wat een mooie cas kaart, heel knap en helemaal jouw stijl, toppertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk gedaan met de hexagons. Dank je wel voor het meedoen met de SU-per challenge. Groeten, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart zo met de hexagons. Dank je wel voor het meedoen met de SU-per challenge. Groeten, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een heerlijk CAS kaartje, leuk met Gorgeous Grunge. Moet mijn hexagons ook weer nodig uit de kast pakken. Bedankt voor het meespelen met SU-per Challenges.

    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super lief kaartje heb je gemaakt. Prachtig dat vlindertje en de parels. Bedankt voor het meedoen aan de SU-per challenge. Groetjes, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gaaf kaartje heb je gemaakt! Mooi in deze kleuren! Bedankt voor het meedoen bij SU-per Challenges! Lieve groetjes, Erna

    BeantwoordenVerwijderen