vrijdag 18 april 2014

Welcome baby

Op het Super Challenge blog is de opdracht deze week maak een geboorte kaart, heb toch gekozen voor een babykaart, wilde eerste de geboorte van de lente doen, maar daar had ik niet de goede spullen voor in huis. het is wel geen standaard kleuren babykaartje geworden , want ik ben niet zo van rosé en blauwe babykaartjes (sorry). Dus ik ben voor de kleuren island Indigo, daffodill delight en calypso coral gegaan in combi met wit en zwart natuurlijk. ben zeer tevreden over deze kaart ook omdat hij niet standaard is en iedere baby is uniek en niet standaard.

Heb eerst de kat en de vlieger gestempeld met zwart, toen de kat nog een keer gestempeld op een stukje papier , wat ik als mask heb gebruikt en zo kon ik de strepen van Gorgeous Grunch mooi door stempelen. het vliegtuigje en strikje heb ik uitgeknipt en met dubbelzijdige tape verhoogd, wat een speelser effect geeft.
Gebruikte materialen:
Stempels, Cool Kid 133125, Gorgeous grunge 130517, Petite Pairs 122497
Inkt, Basic Black 126980, Island Indigo 126986, Calypso Coral 126983, Daffodil Delight 126944
PapierCardstock Whisper White 124302, Island Indigo 124390, Calypso Coral 124392, Daffodil Delight 121680
Tools, Hexagon Punch 130919
SUper Groetjes Yvon...

6 opmerkingen:

  1. Hallo Yvon,
    Wat een originele uitvoering van het thema. Leuk gedaan. Bedankt voor het meedoen aan de SU-per challenge!
    Groetjes, Carine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf kaartje Yvon. :) Deze wilde ik eerst ook gebruiken maar ben toch voor iets anders gegaan. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk en vrolijk kaartje. Bedankt voor het meedoen met de SU-per challenge. Gr. Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk geboortekaartje! Weer eens wat anders! Bedankt voor het meedoen bij SU-per Challenges! Lieve groetjes Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een schatje en wat een lekkere vrolijke kleurtjes, heel lief.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een super leuk kaartje heb je gemaakt. Bedankt voor het meedoen aan de SU-per challenge. Groetjes, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen