woensdag 30 juli 2014

Happy Blooming Birthday en de nieuwe Autumn- Winter catalogus

Verjaardags- kaartjes kan je nooit genoeg hebben, althans ik niet, dus vandaag ondanks dat ik niet zo fit ben toch 2 kaartjes gemaakt. Kreeg namelijk gisteren eindelijk mijn  Flower Patch stempels binnen de Framelits ervan had ik al een maand in huis, dus 2 snelle kaartjes, want met deze stempels kan je echt super snel leuke kaartjes maken, dus een echte aanrader. Natuurlijk is het fijne van deze stempelset dat ze echt doorzichtig zijn.


Gebruikte Materialen:
Stempels, Flower Patch 134207
Inkt, Primerose Petals 126858,Raspberry Ripple 126859, So Saffron126957, Hello Honey 133643, Pear Pizzazz 131180
Papier, Primerose Petals 127544, Whiper White 124302
Diversen, Flower Fair Framelits Dies 133731, Jewel Basic Rhinestones 119246, Dimensionals 104430, Organza Ribbon 5/8 Whisper White 114319 (is per meter bij mij te koop, zie bovenaan bij kits en lossen producten)

Verder kreeg ik gisteren de nieuwe Autumn  - Winter catalogus binnen en wat is hij gaaf . Super leuke kerststempels, herfst, Halloween etcetc, papier embellishments noem maar op. Je kan hem alvast reserveren voor bij mij. mail dan naar stampidoe@planet.nl
Ik heb al een lijstje klaar liggen om te bestellen (helaas kan dat pas vanaf 28 augustus)

SUper Groetjes Yvon...

2 opmerkingen:

  1. mooi kaartje, mooie kleurtjes en inderdaad mooie stempels, zijn het wachten wel waard!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn super leuk en fleurig Yvon. Ik heb nu ook deze stempels binnen.
    Jij mag trouwens als demo wel uit deze catalogus bestellen hoor, alleen de klanten nog niet. ;)

    BeantwoordenVerwijderen