zondag 1 maart 2015

Sluiten van dit blog

Helaas zoals het vorige bericht al aangaf, stop ik met SU. Dus dit blog gaat vanaf vandaag sluiten, natuurlijk blijft het wel open , voor inpiratie.
Je kan me in ieder geval terug vinden op mijn gewone blog Scrap & Beps van Stampidoe.

Heb ondanks mijn beperking, genoten om met stampin Up te mogen spelen, deed ik al voordat ik demo werd natuurlijk, anders wordt je geen demo. Maar, ja ik wil meer eruit halen en dat gaat niet met mijn beperking.

Natuurlijk wil ik jullie een nieuwtje niet onthouden en dat is: dat ik weer in de top 3 sta bij het blog van SU-per Challenge, hoe gaaf is dat om dit blog mee af te sluiten.

En dat was met deze rode kaart die meedeed met de kleuren challenge Real Red, Strawberry Slush en Pink Piroutte. Dat is nog eens een mooie afsluiter niet dan.

Dit is dus mijn laatste blogbericht hier, ik hoop jullie terug te zien op mijn andere blog, Klanten bedankt, voor jullie steun, ook met deze voor mij moeilijke beslissing. Blog bezoekers bedankt. Kortom IEDEREEN bedankt.

Lieve Groet Yvon...

1 opmerking:

  1. top! fijn dat je mijn adresje was, bedankt voor de service en we houden contact.

    BeantwoordenVerwijderen