woensdag 18 juni 2014

2 kaartjes gemaakt

vanmiddag weer eens 2 kaartjes gemaakt de ene gaat naar mijn swap maatje in de USA en de andere naar mijn swap maatje in Australiƫ. dit is de 2x keer dat ik aan deze swap meedoe en wat is het toch leuk om overzeese post te mogen ontvangen.

Moet mijn blog  verder nog bijwerken over de SU meeting afgelopen zaterdag in Houten.
met de bovenstee kaart wil ik meteen meedoen met de challenge bij CL het 5 jarig bestaan ervan. GEFELICITEERD meiden. heb gebruik gemaakt van Nelleke de tekst Thank You, Rosalien kleur nr 2 , Margot techniek embossen, Marjan Plakparels en Anja de sketch nr 3.
En met de onderste kaart doe ik nog eens mee met het blog van SU-perchallenge.

Gebruikte materialen;
Stempels, Off the grid 130736, Work of Art 134114 (verkrijgbaar vanaf juli)
Inkt, Tangelo Twist 133646 (verkrijgbaar vanaf juli), Melon Mambo 126948, Tempting Turquoise 126952
Papier, Tempting Turquoise 108598, Whisper White 124302
Diversen, Framelits hearts of Flutter 130159, Thinlits Label card 133479, Ribbon Tangelo twist (verkrijgbaar vanaf Juli) 133669, Decoratieve Dots embossing folder (oude SAB)

Gebruikte Materialen:
Stempels, Work of Art 134114 (verkrijgbaar vanaf juli), Perfect pennants 133230
Inkt, Tangelo Twist 133646 (verkrijgbaar vanaf juli)
Papier, Tempting Turquoise 108598, Whisper White 124302, Designpapier (Oude SAB)
Diversen, Framelits Labels Collection 125598, Decoratieve Dots embossing folder (oude SAB), Jewel Basic Rhinestones 119246, Linnen Thread Natural 104199

SUper Groetjes Yvon...

5 opmerkingen:

  1. Allebei de kaartjes zijn erg leuk. Wat een mooie frisse kleurencombinatie is dit. Goed gekozen. gs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke kaarten Yvon! bedankt voor het meedoen met de DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Twee mooie kaartjes Yvon en leuk dat je meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat superleuk dat je weer (even) meedoet met ons,Yvon! Ik vind ze allebei gaaf, zou niet zo goed kunnen kiezen.Dank voor het meedoen met DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. He wat leuk Yvon dat je ook meedoet. Super leuke kaartjes heb je gemaakt. :)

    BeantwoordenVerwijderen