woensdag 18 juni 2014

Demodag in Houten 14 juni 2014

Ja, afgelopen zaterdag was mijn eerste demodag van Stampin Up in Houten, een geslaagde dag. Wat leuke dingen gemaakt, gelachen en overheerlijk gegeten bij de Valk in Houten.
natuurlijk werd er ook een groepsfoto gemaakt maar probeer maar eens 160 demo`s en nog wat Stampin Up medewerkers op 1 foto te krijgen, maar het is gelukt. Wie kan me vinden op de foto.

We hebben een hoop nieuws gehoord die dag. Charlotte Harding gaf uitleg over de Blendabillities, Project Life en verzorgde een Make and Take, die onwijs leuk was. Moet er wel bijzeggen dat de bovenste echt ene haasje rep was.sorry.


Enkele demo's waren benaderd om iets te vertellen hoe zij hun business runnen en hoe men de kosten berekenen voor een workshops etc. Caroline en Mariska deden een Workshopje voor.
Damir vertelde over een Nederlandse Hostess Set die uitkomt. En wat is die SUper.
Dit is hem. Helaas zit er in de hoes een taalfoutje, maar daar wordt ana gewerkt, het moet nl zijn Alledaagse Avonturen. ik ga hem in ieder geval betsellen want hij is echt te  leuk voor woorden.

Verder goed nieuws want Stampin Up Nederland heeft nu een Nederlands Facebook site  en een eigen Pinterest site.

Natuurlijk na het velen babbelen ook swaps geruild met diverse demo`s, maar de allermooiste krijgt een ereplek en dat is die van Corinne Oosterhof. is het geen cutie met dat badeendje, je kan er aan trekken en dan komt het eendje naar buiten.
 
 De andere ook hele mooie swaps die ik geruild heb, met diverse demo`s. Zo zijn de bruine van het pakpapier van Su gemaakt , heel origineel gedaan.




Dit waren mijn eigen swaps, die ik uitdeelde een wasknijper beplakt met washitape en als kleinigheidje een theezakje erin geklemd.


Mijn naam kaartje wat helaas tot 3x toe is ingescheurd, dus de volgende keer wat anders op verzinnen

En nog een aardigheidje van Gerjon ons team maatje gekregen, helaas heb ik mijn pot bij Rosalien laten staan, maar heb ik nog wat tegoed als ik er weer heen ga. Sorry gerjon want ik vindt hem wel super mooi.

Ja dit is een lange blogpost, maar we zijn er bijna. Omdat ik gepromoveerd was naar brons 2 (in april al) kreeg ik van Su een bloemetje aangeboden (die ik helaas niet mee naar huis kon nemen, dat had hij nooit overleefd in de trein naar huis dus heb ik hem aan Rosalien gegeven.

En als laatst natuurlijk kregen we nog een geweldige Goody mee naar huis, de nieuwste kleuren in Color cardstock, met een rol bijpassend lint en een inktpad, dit alles is vanaf 1 juli te bestellen.
 

Hieronder nog wat sfeerfoto`s om het geheel mee af te sluiten. Damir onthult de nieuwe Facebook site van SU.


 Tja, je bent een limbo-er en dat zal je altijd blijven Gerjon! al wat voor face je opzet.

Nou een zeer lange blogpost, maar wel een leuke vindt ik dan,
SUper Groetjes Yvon...

1 opmerking:

  1. ziet er heel gezellig uit en wat een leuke cadeautjes, die wasknijper van jou ga ik een keer liften, erg leuk idee.

    BeantwoordenVerwijderen